KUIDAS TOOTEID TELLIDA

Kõige parem võimalus kaubaga tutvuda on külastades meie kauplust

 

Meil saab maksta nii sularahas kui ka pangakaardiga. 

 

 

Kui Teil ei ole võimalust kohapeale tulla, siis:

  • Valige välja Teile sobiv toode ja saatke toote lehe pealt meile küsimus tellimise kohta kasutades tellimise vormi
  • Täitke tellimise vormil kõik lahtrid ja saatke meile oma täpsustav küsimus
  • Abistame Teid alati personaalselt võimaliku parima lahenduse leidmisel
  • Kõik laos olevad kaubad toimetame Teieni üldjuhul 3 tööpäeva jooksul peale arve tasumist
  • Kauba saadame teieni Eesti Posti või Smart Postiga
  • Postikulu orienteeruvalt 2.70€
  • Kõikide küsimuste osas küsige lisainfot info@blueharbor.ee või helistage Tel.: 60 900 75